Crocuss Merhaba 😊 kaçıncı haftadan itibaren sırt üstü yatılmamalı. 7 hagtalıgım ama malesef gece bir anda sırt üstü yatarken buluyorum kendimi 🙄
Bushra21 Crocuss bende 23+4 gece bir bakmışım sancı ile uyanıyorum yüz üstüne dönmüşüm sağa yastık sola yastık yine aynı ne yapıcam bilemiyorum 🤔
MerveOulganm Crocuss suan keyfını cıkar bence 😄 susam tanesi kadar bı zararı olmaz 22 haftadan sonra önermedi doktorum bana. Zaten alışıyosun sımdıden alıstırmana gerek yok.
Alpinannesi35 Bushra21 Bushra21 bende aynı şekilde alışmışım pestil gibi uyumaya yastık felan fayda etmiyor uyuyamiyorum artık oturup ağlıyorum çekecez yapacak birşey yok 😊😊