Ebru1999 dilinkopsunemi-bisus benim bebeğimle solunum desteksiz duruyor canım gidip emziriuorum bende
Ebru1999 dilinkopsunemi-bisus doktor mu söyledi canım bir iki gün daha kalsın diye oksijen falan veriyorlar mıymış yada antibiyotik
dilinkopsunemi-bisus Ebru1999 oradaki ebeler söyledi doktor sürekli kontrol ediyor ya onlar da bilgi sahibi oluyor yani şuan oksijen vs vermiyorlar öyle gördüm bugün vitamin veriyorlar kolunda mavi sıvı var sadece o kadar
dilinkopsunemi-bisus Anneyimmm34 tekrar tekrar açıklamak üzüyor yukarı yazmıştım ordan okuyabilir misiniz ayrıca teşekkür ediyorum 🙏🙏🙏
dilinkopsunemi-bisus Ebru1999 güzelce emmeye başladık rabbime binlerce kez şükürler olsun nasipse ya yarın yada yarından sonra kesin taburcu oluyoruz 🙏🙏🙏 sizde durum nasıl sizi de çok merak ettim bugün
Ebru1999 dilinkopsunemi-bisus çok şükür canım kesin.bisey demiyorlar bana şu gün çıkar diye solunum değerleri düşmesi gerekiyormuş bizim.degerler 60 da 50 li değerlere düşmesi gerekiyor mus bugün kültür almışlar yarına sonucu çıkar mis sizdendr aldılar mı
Ebru1999 dilinkopsunemi-bisus bende sizi merak ettim Rabbım en kısa zamanda alıp evimize gelebilmeyi nasip etsin inşallah çok zor ve yorucu Bi süreç
dilinkopsunemi-bisus Ebru1999 kuzu sezeryan olunca hep bunlarla eşim ilgilendi bende çok bilmiyorum aldılar mı o yüzden bişey diyemiyorum malesef 💞