Mrhblar bende 8 aylik gebeyim şimdiye kadar , anadolu hstanesi gülşen hoca takiplydim , harika bir doktorr hem gebelik oncesi hem snrasii aşırı bilgilendryorduu cokta ilgiliydii, gris ucretleri yeni yıldan once 250 lraydi fakat smdi ne oldu blmyorm. Ama ben fyat artislari yuzunden fethi sekin cengiz yildiz beye geçtimm , oda cok iyi bi doktor .detayli ultrasonuda ozelde yaptrdm anadoludaa extra bi ucret almyolar , fakat hoca cihaz farkliligi hekim farkliligi olabilir diyee devlet hastanelerindeki perinatoloji blumune yonlendryo birde onlar baksnlar diyor. Onun icinde fethi sekinde bi bayan hoca var ona gttm , oda cok iyi bi doktormus hatta geçenlerde bi başarısıyla haberlere falan düşmüştü yanii , bu şekilde