cemilev Hanımlar merhaba hastane çıkışları iki tur var biliyorsunuz biri tulumlu digerleri alt üst normal genel de alt üst öneriliyormuş göbek bağından dolayı fakat hastane çıkışlarında tulum olaninin göbek kısmında çıt çıt YÖK sadece göğüs kısmından bağlı acaba zarar verir mi hastane çantama koysam mi bilemedim siz ne öneriyorsunuz yada bilmediğim birseyler olabilir yardımcı olursanız tulumluyu çıkartsam mi bilemedim 🤷♀️
Zeynozeyyo Ben normal on lu hastane çıkışı aldım tulum şeklinde olandan değil ki giydirip çıkarmak daha kolay olsun yanına bir tane daha aynı şekilde yedek koydum ve bir de tulum koydum belki giydiririm diye
cemilev Zeynozeyyo Bende alt üst takım aldım genelde ama öyle 10 lu 5 li şetlerden değil kendim yaptım set cok battaniyem var çünkü