Ben acile gitmiştim sabahtan akşama kadar geçmeyince resmen iki büklüm yürüyodum acıdan, göbek deliğimin hizası komple böyle kasılmış mı desem bıçak sokuyolar mı desem çok kötüydü, gaz sancısı desen değil berbat bi ağrıydı yaa ama bişey çıkmadı 😇 alttan muayene ettiler, ultrasonla baktılar idrar tahlili yaptılar her şey yolundaydı. Akıntım çokmuş onu öğrenmiş olduk onun için fitil verdi. Eğer 24-26 gibi haftalardaysan rahim şu an göbek deliği hizalarında büyüyor ve bebeklet resmen anne karnını yararak büyütüyor dedi doktorum 2 güne geçmişti