Arkadaşlar doktora belimin çok fazla ağrıdığını söyledim bana enfeksiyon olabilir diyerek antibiyotik verdi. Antibiyotik 3 günlüktü ve bugün son günüydü kullandım ve aşırı derecede yeşil bi akıntı geldi. Çok korkuyorum bu durumu yaşayan oldu mu? Doktor yeşil akıntın olursa gel demişti ama normalde olmuyordu ilaç kullanınca oldu