EmelBG_ Alttan muayene edilirmi arkadaşlar ? Gerek yoktur diye düşünüyorum bilen varmı . Acile gitmeyi düşünüyorum aşırı toparlandık baskı yaptığı ve sancıma yaptığı içinde bilgi edinmek istedim .
EmelBG_ cansualisa Anladım teşekkürler baktırmaya düşünmüyorum da bakalım . Tetiklediğini biliyorum daha çok
Bedihauslu Bende 34 haftalik oldum bugün sabahtan bu zaman a bel ağrısı adet olacak gibi gelip gidiyor ama hastaneye gitmeyi düşünmüyorum şuan