Önemli olan tokluk şekeri canım Peki yaptırma çok zararı var diyenler , eğer hormonlardan dolayı oynayan şeker ve ya yedigin karbonhidrat ile yüksek çıktığın da ve ya senin bunun farkında olmadan beslenmen gün geçtikçe riske artığın bebeğinin sağlığının sorumluluğunu alabilecekler mi ? Ben 30 yasındayım hamileliğimden beri pilates ve yüzüyorum spor yapmama rağmen ve tatlı ile aram olmayan biriyim benim şekerim çıktı çok şaşırdık başka doktora gittik orada da test yaptırdım ama çıktı iyi ki de yaptırdım şimdi karbonhidrat , meyve ,bunlara sınır getirdim diyet programı uyguluyorum çok şükür suyum ve bebeğimin kilosu haftasına göre ilerlemesi gayet güzel .