merhaba benim de 9.cu haftada bir carpintim.olmustu ama bende panik atak var o da tetikliyor kalbi.hamile.olmadan ôncede cok yasadim.ilaclar da kullandim.ama tek çarenin Allaha siginmak.oldugunu anladim.kalbim carptigi anda elimi kalbime.koyup hatta birazda bastirip sag elimle hissettigim bu hastalığın şerrinden Allahin kudretine ve izzetine sığınırım.diyorum 7 kere inan kalbim carpacak gibi oluyorsada bu duayi edince carpmiyor