Semamerve 17 haftamdayim kızlar Allaha şükür son muanemde iyiydi ama aradan zaman gecince bebeğim iyimi çok merak ediyorum henüz hissetmedim de siz böyle durumlarda napiyorsunuz psikolojik olarak yazar mısınız 🖤
poyrazin_annesi28 Semamerve Ben de gece 18 haftalık olucam hiç hissetmedim 🥲 Ve bazen karnımda sancı oluyo iyi mi kötü mü psikolojik olarak kötü etkiliyor. İnşallah iyi ve sağlıklıdır bebislerimiz ❤️
Semamerve Insllah ya annelik ki annelik çok merak ediyor insan helede bu ara karnımda azıcık indi diyorum neden böyle Allahim sen koru 🙏🖤