Gns-gur merhaba bende 23 haftalık hamileyim pazartesi günü kanamam oldu ve hastaneye kaldırıldım 3 gün hastanede yattım plesanta previa konuldu bebeğin başı aşağıda olduğu için kanamam olmuş yatıp dinlenmem gerektiği ve merdiven inip çıkarken bile dikkat etmem gerektiği söylendi ama ben iyiyim çok şükür bi baskı yapmıyor sadece çok fazla oynak yerinde durmuyor 😂 ama beni doktorlar korkutmadı yani zorlama açılır gibisinden öyle bişey olcağını sanmıyorum ama dinlenmek ve dikkat etmek gerekiyor bencede