Elzsy2023 Erkek olursa yiğit ismini bende istiyordum. Fakat yakın çevremde benden önce yiğit koyan çok olduğu için vazgeçtim ☺️
qwerty2 Minel_42 yiğit çok güzel bir isim aslında ama söylerken zorlama geliyor bana bazen. Yağız gibi ğ harfi baskılanmıyor gibi. Yiit şeklinde yani umarım anlatabilmişimdir. O yüzden kerem diyeceğim. ☺️
Busraferdi7 Bir oğlumun ismi Ediz Göktuğ şimdi 2 nci kez Hamileyim Yiğit Alp düşündük bu oğlumuz için de 🫠☺️🥰
Mustafayigitvebeytugannesi ikimelekannesi28 Tam üstüne bastın canım 😂 benim oğlumun adı Mustafayigit eltimin oğlunun adı Kerem . Benimki ne kdar yaramaz ise eltiminki de o kdar uysal 😊😊
melarikan Minel_42 ben öğretmenim.Keremler çok yaramaz oluyor,yiğitler aklı başında. Yanına Efe filan koyarsan da sıkıntı 😁 Bence Yiğitten devam
Mustafayigitvebeytugannesi melarikan yaa o akıllı olan yigitlerden bende alabilir miyim benim yiğit 5 yaşında hala çekiyorum 😂😂