qwerty2 sanirim dogum sonrasi kanamadan bahsediyor kan degerlerim yuksekmis yani dogum sonrasi ornegin bi insan 1 lt kan cikiyorsa benden 1,5 cikarmis doktorum da sezeryanda bunu onlerim ama normal dogum cok komplike ekstra bi yirtilma vs bisey olursa riskli diyor benim de aklim almiyor bilmiyorum doktorlarmi normal dogum yaptirmak istemiyor yoksa her riski direk soyluyolarmis arada kaldim rabbim tum anne adaylarinin yardimcisi olsun doktora guvenmek cok onemli ne kadar guvenerek baslasamda kuşkular gitmiyor malesef :)