Kadriyeuzn Salı günü 40. Haftam doluyor doktor bebek aşağıya inmemişse rahimde yumuşama yoksa önce fitille yumuşatmaya çalışırız açıklığın hiç olmazsa suni sancı vermem canını yakmam boşuna sezeryan olur dedi. Ama açıklığın olursa ilerlerse suni sancı ile destekleyip açıklığın artmasını bekleriz dedi. Bu fitili deneyimlemiş olanlar var mı? Fitil de sancı yapar mı?
A_syma Kadriyeuzn Suni sancidan once denenen bir yontem. Rahmi yumusatma ,acma ,eger sancin gelecekse destekleme gibi birsey. Ise yararsa sanci ve dogum surecine giriyorsun. Ne kadar surerse Ezgiparlak
Z_B_A2019 Kadriyeuzn Benim ilk doğumum öyle başlattılar 40+3 de açılma sancı olmayınca fitille başlattılar ama süreç uzun oldu benim açılmam çok yavaş ilerlemişti
A_syma Kadriyeuzn Benim surecim yatis , dogum , dikis tum hersey 5 bucuk saat sürdü. Kolay ve guzel bir dogumdu. Ise yaradi serum almadan.
Kadriyeuzn A_syma darısı başıma inşallah ama geceden beri 2-3 saatte bir 10-15 sn süren kasıklarımda sancı geliyor. Sıklaşırsa eğer doktoruma haber vericem. 🤭
havva_karabiber Kadriyeuzn benimde dünden beri sancılarım var ama 5 dk da bir gelmeden hastaneye gitmek istemiyorum
A_syma Kadriyeuzn Rabbim saglikla nasip etsin :) Benimde darisi 2. Doguma Ama 2. Sezeryan gorunuyor. Yarina bakalim. 🙄🙄🙄
butterfly4 @Kadriyeuzn evet bana fitil verildi, uzun ip gibi bişey, Rahim içine iyice yerleştiriyorlar, o biraz sancı yapıyor, belli bir süre bekletiyorlar, işe yaradı bende, sonrasında çıkartıyorlar çekerek, çıkarınca rahatlıyorsun
Kadriyeuzn butterfly4 A_syma galiba doğurucam gerek kalmıcak 😂😂 sancılarım var 13-14dk da bir gibi kasıklarıma giriyor
Kadriyeuzn A_syma yanlış alarm nst de ağrım çıkmadı eve gönderdiler 2 cm açılmam varmış. Ağrın sıklaşıp 1 dk kadar sürdüğünde gel dedi