4 günlük normal tabi şuan ama siz nasıl baş ediyorsunuz çığırıyor resmen ve uzun süre susmuyor kıpkırmızı oluyor karnı tok sırtı pek herşeyi tam ama böyle oluyor ben çok zorlanıyorum o öyle yapınca var mı tavsiyeleriniz, geçerse ne zaman geçer sizinkilerin ne zaman düzene girdi