Suhedataskiran Selamun aleyküm arkadaşlar 30+0 suan kusura bakmayin iki gündür idrarım koyu sarı köpüklü sizce neden böyledir aynı durumda olanlar var mı
Songulll46____28 Suhedataskiran benimki de 3 4 haftadır öyle canım yani ben bi sorun olduğunu sanmıyorum yani gayet iyiyim çok şükür
ikiprensesannesi06 Suhedataskiran Benim de epeydir oyledi en son ki muanemde söylemiştim idrar istediler sonucum temiz çıktı susuz kalmışın ondan dolayı da olabilir demişti kaşıntı yanma oluyor enfeksiyon olunca
Suhedataskiran Allaha şükür evlâdım kıpır kıpır başka bir şikayetimde yok ama yinede insan merak ediyor
Babytwo2 Ben de bunu merak ediyorum üç dört gündür sarı gün içinde sarı olmazdı idrarda bakteri değeri 30 çıkmış randevum salı günü insallah bakteriden dolayı değildir bu renk 😓sarı akıntım da var ama o daha önce de olmuştı doktor normal demişti
Babytwo2 mysweetbabyy deme ya , salı kontrolüm söyleyeceğim doktora bakalım ins ciddi bieşy yoktur bakteri 30 çıkmış 😞 ilk doğumum aniden su gelmesiyle oldu enfeksiyondan da olabilir denmişti çok korkuyorum çok da dikkat ediyorum ama hayırlısı ins . Gün içinde sarı olmazdı sarı şuan
Suhedataskiran Ilk gebeliğin benimde normalde hazır şu içiyordum sonra normal cesme suyu icmeyw basladim suyu degistirdigim icin olabilir mi acaba çünkü enfeksiyon belirtilerim yok herhangi bi kaşıntı yanma veya akıntı filan hiçbiri yok