Ogretmenanne21 Kızlarrrr yumurtlamam 15-16 sıydı değerlendirdik bu zamanları ve bugün 1 gün gecikmeyle betahcg 68,7 sizce sevinmeli miyim
Dark Ogretmenanne21 değer gebelik değeri ama dün bir doktor dinledim adetten sonra 10 gün geçsin öyle yapın, değer yükselmesi normal o yüzden sonra kimyasal olabiliyor diyordu Değere göre sevinmelisinz evet
MMelissaaa- Ogretmenanne21 1 gün gecikmeyle hamilesiniz bu değerle. Önemli olan iki günde bir 2 katı artması
Tucemsiiii Ogretmenanne21 benim yumurtlamamda 19-20siydi dün test yaptım pozitif çıktı pazartesi kan vereceğim adetime daha 6gün falan var
Esoo0698 Ogretmenanne21 ben 39la öğrendim 4 gün sonra 247ye yükseldi senin betanda iyi yükselmesini takip et canım
Ogretmenanne21 Dark ilk gebeliğimde 4 gün gecikmeyle beta 25 ti doktor da bana aynısını söyledi hemen sevinme demişti. Benim sanırım yapımda var geç döllenmek 😂
DevraNR1119 Tucemsiiii bende bugün test yaptım canım benimde pozitif pazartesi kan vericem geçen konuşmuştuk yumurtlama dönemi aynıydı 19 20
Busubus Ogretmenanne21 normal ama tekrar kan verip strese girmeyin 10 15 gün geçsin ondan sonra gidin kucağınıza almak nasip olsun insallah
Tuna1428 Bende bir gün gecikme ile test verdim 83 çıktı 2 gün sonra tekrar kan verdim 250 çıktı sende bı tekrar kan verebilirsin
Tugbazdmr Tuna1428 canım bende bir gün gecikmede 36.46 çıktı 3 gün sonra ise 232.2 çıktı ama doktorum değer 1000 olmadan sevinme dedi 🥺