Selbus ben yaptırdım ense ölçüldü 13 haftamda burun yapısı bacak boyu ense kalınlığı 2.5 in altındaysa promlem yokmuş 2.5 se aminosentez isteniliyor dedi doktorum 3 ve üstüyse hiç gerek duyulmuyormuş ,Benim herşey ölçüldü istersen yaptır istemezsen yaptırma dedi hatta bende sordum siz yaptırdınızmı dedim ilk çoçuğumda asistandım yaptırdım bilemedim dedi ama ikincisinde yaptırmadım dedi ben yinede yaptırdım Allahımın verdiği herşe hayırlı sağlıklı olsun hamd olsun