Dilankml Doktoruma sordum bir sakıncası yok dedi ama bir de sizlere sormak istedim kızlar hamileyken lazer yaptıran var mı ?
Yarenylmz Dilankml sakıncası yok ama güzellik merkezleri yapmamayı tercih ediyo hormonlar değiştiği için işe yaramıyormuş
MMelissaaa- Dilankml gidiyorum ama özel bölge ve göbeğe yaptırmıyorum. Zaten çok yok öncesinde lazere gittiğim için ama doğum öncesi ağda tercih edeceğim
Czn2105 Dilankml bana da doktorum hangi bölgen olursa olsun yasak dedi sebebini sormadım o da uzunca açıklamadı sadece yaptırıyorsun artık yasak dedi
Dilankml Yarenylmz evet hamileyseniz yapmayız dediler bi güzellik salonundan paket almıştım demekki sebebi oymuş
acemianne22 Dilankml bebeğe herhangi bir zararı olur diye.riske atmaya gerek yok bence.ilk 3 ay çoğu doktor önermiyor zaten
Babytwo2 Ben de emzirirken yaptırabilir miyiz onu merak ediyorum . Zararı yoksa doğurunca koşarak gideceğim de 🥲
Dilankml Babytwo2 bence doğurduktan sonra yoktur zannetmiyorum büyük ihtimal bende sizin gibi yapacağım
Petito35 Dilankml sakıncası yok bazı doktorlar önermese de bazıları öneriyor. Ama genelde güzellik uzmanları yapmamaya çalışıyor. Devam etsen bile şuan ve doğum sonrası hormonların çok çalıştığı için kıllanma geri artıyor
Merveneg Dilankml benim doktorum çok rahat biri. Antidepresan bile önerdi öylr düşün. Ama lazeri doğum sonrası dedi.