Zeynoo001 sevval04 12+5 haftalığız bir haftadır her gün baş ağrısı yaşıyorum. Araştırdım bu haftalarda vücuttaki kan basıncı artıyormuş ondan kaynaklı baş ağrısı oluyormuş
Zeynebim26 sevval04 hayatımda hiç başımın ağrıdigini hatirlamam hamilelikte agriyinca şok olmustum migrenim var sandım o derece agriyodu burun akintisi oldu bunlar hep gebeliktenmis sonra geçti ama beni benden aldı
sevval04 Zeynoo001 hergün olmasada bende yaşıyorum böyle ağrı olmasa bile sürekli sersemlik hissi var
sevval04 Zeynebim26 evet enerjiyi cok düşürüyor günlerdir halsizlik ve ağrı var. Bazen karıncalanma gibi bir histe oluyor
sevval04 Leyla59 evet malesef cok stresliyim ailem uzakta her işi kendim yapmakta zorlanıyorum psikolojil olarak bitmiş gibi hissediyorum kedimi