Defnesmom33- kızımda prima vardı e bebek ozaman üyelikte hediye ediyordu bende kullandım kızımda pişik yaptı çok ve kötü kokuyordu bimin bezi dediler odasa tahriş yaptı molfixsi deniyim dedim 1,5 yaşına kadar bezledim zaten çok memnun kaldım kızım alerjikmişte tabi benim gibi bezi bile kendiliğinden bıraktı çok acıyordu