Nedime54 benim ebem önerdi hatta ilk seferinde ütü yap sadece sonrasında kurutmaya atıyorsan gerek yok dedi. Ben karışık programda yıkadım 30 derece 800 devir ek durulamalı, kuruturkende hassas tuşu var ek olarak ona bastım çok şükür bişey olmadı tam kuruttum zaten kumaşların hepsi pamuklu o yüzden pamuklu da kuruttum