efeninannesiii_ Ebruskaaa valla canım ne isterse nefsimi köreltecek kadar yiyorum. Aşırıya kaçmadıpın sürece bişey olmaz
Ebruskaaa Bende yemek istiyorum ama eşim zararlı diyor o yüzden kafam karıştı 😂 ama ben yersem bir paket bitirmek istiyorum 😂😂
A_syma Ebruskaaa Az once yedim 🤭 Abartmadan ,asiriya kacmadan ara sira kacamak yaptim. Yuksek tansiyon ve tuzdan kaynakli odem olmamasi adina abartmamak gerek 🌸 nefsinizi koreltin
giezemss-1 Ebruskaaa hiçbir abur cubur ilgimi çekmiyor ama cipse zaafım var çıldırıyorum cips için:) tabi abarta abarta yemiyorum nefsimi öldürecek kadar yani zaten dört dörtlük zararsız beslenen çok nadir insan vardır çünkü insanın canı çekiyor yani:))
Ebruskaaa giezemss-1 ben bugünlük bir paket giycem ya napıyım normalde hiç abur cubur yemiyorum gebelikten öncede öyleydi yani çikolata bile almayız biz çünkü aklımıza gelip yemeyiz hiç ama geçen hafta cips yedim ve şuanda canım çok istedi
Yeniannis_ Bu kadar kasmayın ya abartmadıkça sorun olmaz. Öyle şey olsaydı hamilelere özel market zinciri açarlardı 😂
Nurr2203 Ebruskaaa ayy ben yiyorum tutamıyorum kendimi çünkü canım çektiğim zaman yalan değil bi paketi bitiriyorum bazende hiç aklıma gelmiyor 😀😃