Benimki 20 ağustos ben oda yapmicam oğluma şehir dışında yaşıyoruz eşimin görevi dolayisiyla odam çok büyük ve sadece bebeğe gardırop ve karyola düşünüyorum bir ihtimal sifonyerde alaabilirm bunları 7.ayindqn sonra alicaz inşallah diğer eşyalarına da ayın 15.nden sonra yavaş yavaş alicaz her şey çok pahali ya geçen bir patik alim dedim oğluma cinsiyeti öğrenince paylaşım yapalım diye 79 tl verdik nedir bu ya çocuğumuz olucak diye seviniyorum ama Bi şeyler eksik kalır diye de üzülüyorum