Marly21 ben de hiç belirti yaşamadım diyebilirim. 6.haftadan sonra bazı günler sabah kalkınca bulandım baş ağrım oluyordu o da kahvaltı yapana kadar ve sık değildi zaten. Şu an 13+0 ve hamile değilim gibi bi şey. Hareketlerini de hissetmediğimden ve karnım da olmadığından, yokmuş gibi 😅