Allahvargamyok Kizlar bisey sorcam biz 16 haftalık olduk ve karnima sanki bisey dokunuyogibi hissediyorum hatta bir ikikerede tekme hissettim böyle bisey olabilirmi bu haftalarda bayaa zayıfımda bu yüzden erken hissetmiş olabilirmiyim bebegimin hareketlerini 😊❤
Tugbaakcy Allahvargamyok hayır bende hissediyorum bazen kayma vs oluyor özellikle uzanınca net hissediyorum ☺️
2022bebeki Allahvargamyok Coook coook erken kilolu zayif hamile kalmama ragmen tekme dediğiniz sey ancak 25 haftadan sonra mumkun ancak nabiz gibi pit pit hissedebilirsiniz 🐣
Allahvargamyok Tugbaakcy evet bendede öyle sırt üstü uzanınca seyriyogibi oluyo bebek mi oluyo yani acaba :)
Allahvargamyok 2022bebeki tekmeden kastımda aslında oydu anlatamadım kusura bakmayın:) nabizdan hafif şiddetli o hissettiğimiz bebekmi oluyor yani 🤭
2022bebeki Allahvargamyok Heh tekme dediğiniz şeyin siddeti çok çok farkli kaburgalara bile baskı yapıyor çünkü. Evet kalp atışı gibi seyirme gibi seyler ilk minik dokunuşlar oluyor🐣
Fatma63_41 16.haftada tekmemi🙄 ancak pit pit diye hissedersiniz şuan 8.ayimdayim o tekme dediğiniz olay yeni yeni oluyo
adensema Ben de zayıfım 45 kilo ile hamile kaldım ve bebeğimi 16 haftalıkken hissetmeye başladım ama tekmeler daha sonra hissediliyor şuan da böyle kalp atışı gibi hissedersiniz 😇