Kızlar 37 haftalik hamileyim dün geceden beri mide bulantısı var bebek çok hareketli vajinamda çok baskı var içimde garip Bi his var patlicak gibi hissediyorum kendimi nefesim kesiliyor sizce bunlar doğumla alakalı mı sancim yok acile gideyim desem biraz belimde Ağrı var sadece normalde acı eşiği düşük biriyimdir