Dubletombikdoner Merhaba, Geçmiş olsun. Şikayetleriniz tansiyon ve şeker kaynaklı olabileceği gibi direkt gözlerle de ilgili olabilir.
Önlem olarak, bir göz doktoruna gidip, damlalı olarak göz dibi ve periferik retina muayenesi yaptırmanızda fayda var. Damladan dolayı bir gün kadar bulanık görürsünüz ama ertesi güne geçer, bu sebeple muayene günü doktora giderken yanınızda bir yakınınız bulunsun ve o gün için araba kullanmayın.