FatmaAselinAnnesi_60 Gebeyimbengebe 2 tane günde içiyorum çok faydalı sade olanını içim marka tüketiyorum
nur34_ Gebeyimbengebe ben orman yevleni olandan baska içemiyorum haftada iki veya 3 kez iciyorum hergun degil
Rwerdst Gebeyimbengebe ay ben meyveli çok tüketiyorum 😅 1lt alırım sabah aldıysam akşama biter. Akşam aldıysam sonraki gün öğlene kalmaz.
Asyabuse Kefir çok öneriliyor canım bebeğin gelişimi için ama tavsiyem meyveli değil sade içmen meyvelilerde katkı malzemesi oluyor haliyle, kendin içine muz falan katarak tatlandır içemiyorsan
MayisR @Gebeyimbengebe Sade olanın içine pekmez bal gibi şekerli bir şeyler karıştırıp tüketebilirsin
MayisR Leyla59 süt ve yoğurt arası bir şey ilk başta tadı garip gelse de içe içe alışıyorsunuz ben çok seviyorum. Bağırsakları düzenleyip kabızlığı da önlüyor hem
hesnagoksu Gebeyimbengebe ben de meyveli içiyorum haftada 3 veya 4 kere. Sade olanı pekmez falan asla içemedim.
Svalpydn35 Gebeyimbengebe içim laktozsuzu deneyin ben bugün bı zevkle içiyorum tadi söylenilen gibi kötü değil kesinlikle… Süt yoğurt seviyorsanız eminim bunu da seversinz👍
Asyabuse Leyla59 bazı yörelerde sodayla ayran yaparlar ben ona benzetiyorum 😂 hafif ekşimsi sulu yoğurt gibi. Ben bazen nane falan atıyorum içine deneye deneye sevdiğiniz türü bukursunuz belki
minikkurabiyelerinannesi Gebeyimbengebe ben tükettim doktoruma sade içemiyorum demiştim oda önemli değiş meyveli iç demişti
eminecck Sade kefir içemeyenler içine muz bal ceviz incir ya da sevdiğimiz meyve kuruyemiş ekleyip blenderdan geçirip içebilirsiniz tadı çok güzel oluyor
Babytwo2 Dün getir den sipariş limitine ulaşmak için 6 lı kefir sipariş vermiştim bak dolaptaki varlığını unutmuştum başlığı görmesem 🤣 gidem de içem şifa olsun bebeme
Beyabann38 Gebeyimbengebe meyveli kefir degil eger yaramasını istiyosanız sadesini tuketmeniz lazım meyveli iciyosanız boşuna iciyosunuz demektir