Damlamsu Merhaba, Rahim ağzı kisalmamdan dolayı erken doğum şüphesi oluşmuştu 31. Haftamda o yüzden ciğer geliştirici oldum. Ama hiç bir yan etkisini görmedim şükür. Gebelik şekerimde var tabi herkeste aynı olur mu bilmem tabi. Şu an 38+5 reyiz şükürler olsun