@Munevverkirazz doktorunuzu dinleyin derim, normal de normal diye ısrar eden ve doktoru dinlemeyip sonrasında tramwa yaşayan biri olarak doktoru dinleyin derim, normal yaptım da ne oldu normal miydi, benim sizin gibi asla doğum belirtisi yoktu, 40+3 e kadar durdum sonra suni sancı verildi, saatlerce açılma ilerlemedi, tam açıklığa ulaştıktan sonra kaç saat ıkındım bilmiyorum, ama suç benim ben doktoru dinlemedim sezaryen dediğinde beni kandırıyo algısı yaptı çevrem en iyisi normaldir dediler, daha normal doğum mu asla Allah korusun bunda kesin sezaryen istiyorum, ama normal doğumu çok güzel geçen de var sezaryeni çok güzel geçen de var