Davidim şuan uyku namına bir şey yok hayatımda. Her yerim ağrıyor. Sırtıma resmen kramp giriyor. Wc ye giriyorum afedersiniz donumu toplamadan yine tuvaletim geliyor. 3 yaşındaki Kızım son 1 ayda 2 kez hastaneye yattı. Onun öncesinde de zaten sürekli hastaydık.
Burnum sürekli tıkalı. Asla nefes alamıyorum. 5 dk içim geçerse bacağıma giren kramptan uyanıyorum.
Midem yanıyor sürekli.
Çok susuyorum ama su içmeye korkuyorum. Vs vs vs….
Fakat her şeye rağmen ilk 4 ay en berbat zamanlardı. Allah düşmanımın başına vermesin…hastaneden çıkmadım. Hergün iğne serum acil…. Çok kilo verdim. Bağışıklık sistemim çöktü resmen beslenememekten. O mide bulantıları beni öldürmedi süründürdü…. 36 hafta olmak üzereyim, ilk 4 ay çektiklerimden dolayı bildiğim tüm korunma yöntemlerini uygulamayı planlıyorum bundan sonra….