Evet genellikle yatıyorum 16.haftamda oldum.ve daha hiç evimi bile süpürmedim ilk çocuğumda 30 haftalık doğum yapmıştım yine serklaj yapılmıştı tabi 12 sene önce.Şuan doktorumun söylediği şey bebek büyüdükçe dikişler ne kadar tutar bilemiyorum onun dışında bir sorun yok dedi şu yasak bu yasak diye birşey söylemiyor.birde biri üstte biraz daha aşşağıda iki dikiş atmış öyle gösterdi sizde de öylemi