hilalldal Canor canım kan vererek daha iyi bir sonuca ulaşırsın her test doğru çıkmayabiliyor doktorum inanma demişti bana 🌸
Canor hunilimom benim ablam hamileyken adet oldu diğer aylar olmadı da kafam karıştı sizlerle paylaşmak istedim🥹
zeynozey Canor var canımm bende böyle bi çizgiyle öğrendim kan verdiğimde beta 17 ydi:) daha çok yenii☺️☺️☺️
Caglali Benimde 2 gün yoğun adet gördüm, 3. Gün yoğun olmadı ceviz yuvarlagi kadar kan vardı sadece normalde 4. Gün biterdi, 2 gün sürdü Dün gece test yaptım böyle çıktı.