elifungan Kızlar oncelıkle merhabalar ben hastaneye gittim 13 haftalık hamıleyım cınsıyetı söyler misiniz bana dedim oda çıkıntı göremedim kız olabılır dedi yanılma payı olabılır mi acaba
Zehradgdrn Olabilir bence benim doktorumda tahminini bile söylemedi 16da net söyliycem dedi kız bebekmiş 3 çizgi gördüm dedi