K-dg-c 29+4 teyiz kılar bebeğin kilosu 1190 gr göbek çevresinde 10 günlük gerilik var dedi böyle birşey yaşayan var mı kilosu çok mu düşük
Esrauysal K-dg-c ben tam 29 Ken gittim 1280 dedi kilosu normal dedi başkalarıyla kiyaslayinca az geliyor bana da ya bende kafaya takmaya başladım artık 🥺
K-dg-c Esrauysal Bana az dedi geriden geliyor dedi sorun yapacak birşey yok dedi ama kurt düştü içime
K-dg-c Esraliiii aslında muz ceviz falan kilo aldırıyormuş dedim ama çok etkileyeceğini düşünmüyorum minyon bir bebek belliki dedi ama ilerleyen haftalarda artar kı kilosu haftasının arası çok açılır mı acaba