mysweetbabyy Babytwo2 😔 benxe resmen 26 hafta kabus gibi inşallah biraz hareketlenirde icim rahatlar bu zilli benim psikolojimi mahvetti 1 haftadir
Babytwo2 Simya aynen benim De şuan psikolojik hedefim 35 :) 32 hafta raporumu alacağım ins salı . İlk zamanlar zaman hiç geçmiyor gibiydi çok şükğr 32 oluyorum
Simya Babytwo2 oh maşallah bsey kalmamış, iş yeri icin 32 de mi alıyorduk raporu ben 2 aydır heyet raporluyum nasıl yapıcam bu süreci hic bilmiyorm
Babytwo2 Simya aynen işyeri için . Ben de sürekli heyet aldım 13. Haftadan beri . 32de yasal iznimiz başlıyor . Doktor yazacak çalışamaz izni başladı diye .
Babytwo2 Simya 2 kez kontrolüme 1 hafta kala bitti heyetim , onu da dahiliye doktorum yazdı sağolsun . Dahiliyede her ay kan veriyorum tiroid için