Benmde var canım bende daha cok ishal olarak seyrediyor giç bi şeklde geçmiyo ilaç kullandım dpktor kendi bile dedi çözüm olmayablir diye olmadıda zaten kolonoskopi yaptrmam gerek fakat korkuyorum gaz sancım cok fazla ama arastrdm bi kaç doktorada gittim hepsi psikoloji ve gıdayla en aza indirilebilecgni söyledi