ilkanneyim06 Kızlar normalde baya yiyorum(29+4) sürekli acıkıyorum aslında ama bugün kalktığımdan beri 1 elma yedim onuda zorla bir sey olmaz değil mi bugün asırı istahsızım
Lunaaa92 ilkanneyim06 sanmıyorum bişiy olacağını zaten bebiş kendini besliyor bi şekilde depodan, ben başından beri çok iştahlı değilim ama bi sıkıntı yaşamadım çok şükür
ilkanneyim06 _almirasmom o sizden beslenir muhakkak ama yinede yememiz lazım ben su saat oldu hala bisey yiyemedim elma dısında