Meryeminannesi20 Folidoce markası folik asit kullanan varmı memnun musunuz? Nezaman başladınız kullanmaya ?
Burcuer Meryeminannesi20 en iyi folik asitlerden biri gebeliğinde kullanılan memnundum şimdi tekrar başladım dozu gayet yeterli diğer folik asitlerin bozuk yüksek oluyor fazlası da azı da zarar diye biliyorum
acemianne22 Meryeminannesi20 öncesinde de öneriyorlar fakat ben hamile oldugumu öğrendiğimde düzenli kullanmaya başladım
Dark_swarm21 Kızlar folik asit göğüs hassasiyeti yapıyor mu sizde de ben daha önce folibol kullandım göğüslerim şişiyordu bırakınca geçti bir hafta önce folic us başladım 2 gündür göğsüme el değmiyor hareket edince bile çok acıyor 🙄
acemianne22 Dark_swarm21 acaba yüksek doz mu kullanıyorsunuz? Folibolun dozu yüksek olduğu için doktor bana folidoce 400 mikrogram kullanmamı önerdi.birde 400 mikrogram deneyin dozu daha düşük
Dark_swarm21 acemianne22 yüksek doz değil aslında ve günde 1 tane içiyorum araştırdım günde 3 tane içenler varmış ama kimsede böyle etki etmemiş böyle Bi etkisi yok lakin benim memeler füzeee😂
acemianne22 Dark_swarm21 ilk defa sizden duydum 3 tane içildiğini.folibolun yüksek doz oldugunu doktorum söylemişti.
mommyily Dark_swarm21 benim doktorum bir tanesini 4’e böl iç dedi bana ben hep öyle kullanıyorum sık rüya görme dışında da bi yan etkisini görmedim folibol benimkide 😂❤️
Dark_swarm21 acemianne22 kadınlar kulübünde okudum günde 3 tane içeni fazlası zarar olduğunu biliyorum 🙄 çok araştırmak fazlaca kafa karışıklığı