beyzzsenturkk Melikekabil41 haftası ilerde olanların yemesi öneriliyor dogumu kolaylastırıyor rahimi yumusatıyor haftası düşük olanlara tehlikeli maalesef
MadameHappy34 Melikekabil41 Bir kaç kez canım istedi diye yedim o gece ağrılarım oldu. Canınız istediyse birazcıkta olsa tadına bakin ama çok yemeyin.
kucukbebek Tubatgn Birdaha azima almam, dun kizim istedi marketten aldikti. Tesekkur ederim bilgi icin canim❤️