Nurrddn Kızlar 36 haftanın içerisindeyim İnanılmaz mide yanmam ve bulantım var ve yediğimi çıkarıyorum sürekli normal mı bu aylarda normalse ne yapmam lazım hafifletmek için
Melekuygun Nurrddn polo naneli şeker dediler deniyorum bende iyi geldi gibi sende dene beyaz nohut tuzlu cubuk
Mustafaninannesi Bende burda bekliyim zorla yemek yiyorum ve günde 2 prilam alıyorum banamisin demiyor
Nurrddn Mustafaninannesi doktora gidicem birkaçgün sonra inşallah etkili birşey vardır da verir yoksa çekilecek gibi değil
ilkanneyim06 29+4üm 20 haftalıkken bıraktım prilamı allah sabır versin cok zor bir daha yasamak kesinlikle istemem o bulantıyı tam ödem yapacak zamanlar çok tuzluda yiyemezsiniz 😩
Nurrddn ilkanneyim06 bende bırakmıştım canım mecburen tekrar başladım 32 haftadan itibaren bazen aralıklı olabiliyordu inşallah senin olmaz hani