Adet iki gün önce bitti once az mi karin agrisi gibi orta kisim agridi bi zaman sonra sag kaşık agrimaya basladi bide disardaydim baya bı yürüdüm dört ay önce dış gebelik gecen haftada kumyasal gecirdim tedirgin oldum tek tarafli agri olunca ymuurtlama gibi skintimda olmus ama acaba yumurtlama mu dedim ama adet biteli iki gün oldu kimyasaldan falan duzensizlik olduğundan olabilir mi tedirgin oldum ağrı olunca