Sevgibhr Kizlar Allahima bin sukur 2 tup 4 asilma olumsuzdu 6 yil snra 839 cikti beta dun adet tarihmdi gecmis yarin tekrar kan vericem adet sancim dunle bugun cok oluyo korkuyorum adet olcam diye parol aliyorum
irem01 Sevgibhr hayırlı olsun 😊 o sancılar seni korkutmasın rahim büyüdüğü için oluyor bı iki hafta içinde geçecek. Stres yapma tadını çıkar Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Pascal Sevgibhr ilk tutulum günlerinde dayanabildiğiniz kadar dayanın parol içmeyin inşallah güzel bir şekilde artacak hcg hiç endişelenmeyin
Sevgibhr irem01 yarin poliklnge gitcem alltan muaynede bisy olur mu risklimidir karindan mi baksin kizlar
irem01 mhmtsmy evet ilk haftalar rahim büyüdüğü ve bebek tutunduğu için adet sancısı gibi ağrılar olması normal. Bel ağrısı kasık ağrısı olabilir. Kanama olmadığı sürece korkacak bı durum yok canım
irem01 Sevgibhr bence riskli gebelik olmadığı sürece alttan muayenenin zararı yok rahimin içine kadar girmiyor sonuçta. Zararlı olursa doktor yapmaz zaten. Hemen alttan bakalım diyeceğini düşünmüyorum gerekli görürse söyler tabi
mommyily Sevgibhr merhaba bende daha yeni öğrendim herkes 6. Haftanızı bekleyin dedi yoksa doktorlara gereksiz strese sokuyorlarmış size de hayırlı olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah biraz bekleyin bana kalırsa o süre içinde bol dinlenin beslenmenize dikkat edin 🌸
Pascal Sevgibhr ben beta testi vermedim ama keseyi 5. Haftada alttan muayene ile gördük kalp atışını da 6. Haftada duyduk
ummuhan3 Sevgibhr merhaba hamilesiniz sanırım hayırlı olsun 🌸 6 yıldır olmuyordu demişsiniz bu sefer farklı olarak birsey denedinizmi
Sevgibhr ummuhan3 ekim ve kasimda mfk urunlerni kullandim 2 ay es paketi aralik ayinda hic bsy kullanmadim dedim olmuyo heralde kullnmaya gerek yok baktik supriz oldu
ogretmenHnmm Sevgibhr normal canim bende de oluyordu her an gelecekmis gibiydi ama şükür bur sey olmadi 8+4 haftadayiz hala arada hafiften girer sanci
Sevgibhr ogretmenHnmm 6 dan beri suruyor canim korkuyorum parol ictim gecmede gecmiyor😔 uzun sureli oldu mu seninde boyle
ogretmenHnmm Sevgibhr ogrenmeden 4 gün önce falan başlamıştı öğrendikten sonra bir süre daha devam etti afedersin ayni adet olurken yasadigim sanci gibiydi korktum bende bir şey olacak diye şükür olmadi. Sen de kalbini ferah tut. Tekrardan kan verdin mi yükselme durumu ne
Sevgibhr ogretmenHnmm benimkide ayni adet sancisi vuruyor aksamlari 3 4 saat suruyor siddtli korkuyorum ister istemez