30 aralıkta doktorum gün vermişti 41. Hafta dolduğu için,öğlen 12 de suni sancı verdiler 14:35 de maşallah oğlum kucağımdaydı🥰 cuma günü mübarek günde doğdu 😌bu arada devlet hastanesiydi çok memnun kaldım Allah onlardan Razı olsun dikişlerim biraz zorluyor sormak istedikleriniz olursa cevaplarım 🥰🤲🏼
İnşallah Doğum hikayemide detaylı yazacağım