Nilay_09 ben primadan uygun ve sağlıklı diye sleepy aldım henüz kullanmadık bakalım inşallah iyi çıkar 😕 Ablam 1 buçuk yaşındaki oğluna kullanıyor memnun sızıntı pişik yapmamış ama biraz kalın diyor yürürken biraz zorluyor gibiymiş şuan duyduğum tek eksi bu