Yeniannis_ İki ismi kullanacaksanız seslenirken alışkanlık olcaksa yani cocukta 1. Bence Ama sadece kimlikte yazcaksa 2. Benim 2 adım var ,2. Adımla biri seslense bakmam o derece ondan dedim