yasminyasmin Merhaba kızlar Salı günü bir aksilik olmazsa boş gebelikten devlet hastanesinde kürtaj olacağım. Doktor aç gelmemi söyledi. Başka neye dikkat etmeliyim? Ortalama ne kadar kalırım hastanede Bir de yanıma yedek kıyafet veya pijama almalı mıyım?
FatmaAselinAnnesi_60 yasminyasmin giderken yanına ped pijama ve terlik almalısın belli olmuyor senin durumuna bağlı bn 1 gece kalmıştım kan kaybım olmuştu yatırmayabilirlerde
symozdag yasminyasmin bende aç gitmiştim bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum. Yanıma ped pijama yedek kıyafet aldım ama kürtajdan 2 saat sonra kendini iyi hissediyorsan çıkabilirsin demişti, kıyafet ihtiyacım olmadı ama ped kullanıyorsun
Minikmucizelere yasminyasmin ben özele gitmistim muayene olduktan sonra kurtaj olmam gerektigini öğrendim dış gebelikten dolsyi ac olmam gerekiyormus dört bes saat beklemek zorunda kaldim yatisim yapilip islemden iki saat sonra çıkış yapabilirsiniz dediler arkadaslarin dedigi gibi pet goturursun kurtaj sonrasi takarsin hemen Çok geçmiş olsun
arirangg yasminyasmin iç çamaşırında pet takılı olsun. Birkaç saat sonra taburcu olursun. Geçmiş olsun
yasminyasmin symozdag teşekkür ederim🌼 İnşallah ben de çıkarım iyi olup. Yedek kıyafet alayım yine de
Mucizemses Çok geçmiş olsun canım bende geçen hafta 2. Kürtajımı oldum yanına ped iç çamaşırı pijama terlik al işlem den sonra kanama oluyor ped takıp pijamalarını giyiyorsun bişiler yiyip içip 3 4 saat sonra çıkış yaptırmışlardı bana
yasminyasmin Mucizemses geçmiş olsum 🌼 Teşekkür ederim deneyiminizi paylaştığınız için. Siz özelde mi devlet hastanesinde mi oldunuz?