Belirli bir doktora kontrollere gitsen de doğuma hangi doktor nobetciyse o giriyor diye biliyorum saçmalık ötesi yani, belki sadece planlı sezeryanlara kendi doktorun giriyordur ama bi arkadaşım doğum yaptı normal doğum olarak nobetci doktor yaptırdı doğumunu