Arkadaşlar öncelikle herkese mutlu sağlıklı bir yıl dilerim🙏🏻 2 gündür hastayım git gide ağırlaşıyor sıtma ateş beraberinde doktor sadece parol verdi o biraz rahatlatıyor ama anlık 15+6 haftamdayım acaba serum kullanan oldumu hastalık sürecinde bebeğe bir zararı olur mu?